Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
PATTERN PAINT ROLLER LAB
Giacintová, Zdeňka ; Arndt, Jan (oponent) ; Ondrík, Jozef (vedoucí práce)
Ve své práci se věnuji technice válečkování neboli dekoračním malířským válečkům a jejich historickému kontextu. Práce pro mne představuje především možnost zabývat se fenoménem, který byl ve své době velmi populární, a prozkoumat jeho potenciál nad rámec tradičního vnímání. Prostřednictvím řady testů jsem experimentovala s vytvářením nových vzorů a zkoumala jsem možnosti této technologie, což zahrnovalo například také testy materiálu a velikosti válečkové matrice nebo přenesení dekoru z pro něj typického interiérového prostředí do prostředí exteriéru.
PATTERN PAINT ROLLER LAB
Giacintová, Zdeňka ; Arndt, Jan (oponent) ; Ondrík, Jozef (vedoucí práce)
Ve své práci se věnuji technice válečkování neboli dekoračním malířským válečkům a jejich historickému kontextu. Práce pro mne představuje především možnost zabývat se fenoménem, který byl ve své době velmi populární, a prozkoumat jeho potenciál nad rámec tradičního vnímání. Prostřednictvím řady testů jsem experimentovala s vytvářením nových vzorů a zkoumala jsem možnosti této technologie, což zahrnovalo například také testy materiálu a velikosti válečkové matrice nebo přenesení dekoru z pro něj typického interiérového prostředí do prostředí exteriéru.
Modrá barva ve vývoji výtvarného umění
ČIHÁKOVÁ, Adéla
Bakalářská práce s názvem Modrá barva ve vývoji výtvarného umění je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Úvodní část teoretické práce je věnována historii používání konkrétních modrých pigmentů a jejich rozdělení. Součástí textu je stručná historie malířských technik a výroby barev. Následující část práce mapuje použití modré barvy z historického kontextu ve vybraných kulturách, uměleckých slozích a v uměleckých směrech. Jsou zmíněni vybraní umělci, v jejichž tvorbě měla modrá barva zásadní postavení. Praktická část práce vychází z části teoretické. Dokumentuje průběh tvorby, jejíž výslednou realizací jsou dva obrazy o velikosti 100 x 100 cm technikou akryl na plátně.
Technologie a techniky závěsného obrazu v období baroka jako inspirační zdroj pro vizuální interpretaci.
BUČKOVÁ, Michaela
Tato diplomová práce se bude zabývat malířskou, technologickou výstavbou závěsného obrazu v období baroka a bude inspiračním zdrojem pro vizuální interpretaci. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá technologiemi barokní malby na závěsném obrazu a malířskými technikami té doby. Klíčovou postavou bude studium díla Karla Škréty. Nedílnou součástí budou teoretické a technologické poznatky předních restaurátorů. Na základě jejich poznání bude aplikován technologický postup ve vlastní tvorbě, která je součástí praktické části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.